Jak zdobyć zaufanie współpracowników?

Zaufanie jest jedną z niezbędnych wartości w każdej szanującej się firmie. Bez niego praca wydaje się trudniejsza oraz narasta dystans między współpracownikami. Jest to udowodnione naukowo. Aby zdobyć zaufanie swoich kolegów należy być sobą. Jest to niezwykle prosta, ale jakże skuteczna rada. Co więcej – już od pierwszych dni pracy należy pokazać się z jak najlepszej strony. Warto wykazać się sumiennością oraz kompetencjami. Trzeba również wykazać się zainteresowaniem tym, co dzieje się w firmie oraz zaproponować pomoc kolegom. Nie możemy również zawieść naszych współpracowników i zawsze wykazywać się chęcią do działania oraz pełnym zaangażowaniem w powierzone zadania. Musimy pokazać się jako osoba, na którą można liczyć w każdej sytuacji. Oczywiście powinniśmy być przy tym uprzejmi, a także wykazywać się cechami takimi jak punktualność czy odpowiedzialność. Poza tym – by skrócić dystans – powinniśmy zwracać się do naszych kolegów po imieniu (jeśli tylko zasady panujące w firmie na to pozwalają).

http://www.projektsukces.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here